شنیده های پاناسونیکی: فروش بخش تجارت تجهیزات پزشکی و درمانی


جهان اطلاعات

جدیدترین مطالب علمی، فناوری وکاربردی جهان


به نظر می رسد که اوضاع برخی شرکت های صنعت الکترونیک به سمتی می رود که دائما به فکر کوچکتر شدن هستند و می خواهند با پیدا کردن چیزی برای فروش بخشی از ضررهای شان را جبران کنند. پس از فروش بخش کسب و کار خانگی و ست آپ باکس موتورولا، دفاتر مرکزی سونی و نوکیا و همچنین کسب و کار موبایل های گرانقیمت و جواهر نشان نوکیا، اکنون نوبت به پاناسونیک رسیده که بخشی از شرکت را جدا کرده و به فروش بگذارد.

رویترز گزارش می دهد که دو منبع نزدیک به پاناسونیک امروز گفته اند که این شرکت ژاپنی تصمیم دارد کار و کسب تولید تجهیزات پزشکی و درمانی خود را به فروش بگذارد تا بتواند با کسب مقداری پول نقد، ضررهای بخش تلویزیون های خود در سال گذشته را جبران نماید.

اکنون فروش دارائی ها و ساختمان در شرکت های الکترونیک دچار مشکل، تبدیل به رویه ای عادی شده است. سخنگوی پاناسونیک می گوید: «به عنوان بخشی از استراتژی رشدمان، ما در حال بررسی برخی گزینه ها هستیم.»

گفته می شود که پاناسونیک قصد دارد این بخش سود ده را با قیمت تقریبی یک میلیارد دلار بفروشد. البته این شرکت قصد دارد کل تجارت تجهیزات پزشکی خود را به یک خریدار بفروشد و آن را چند بخشی نخواهد کرد. این تجارت شامل سیستم های چارت پزشکی الکترونیک و ابزارهای کنترل قند خون است.

لازم به ذکر است که پاناسونیک در ماه جاری نیز دفتر مرکزی خود در توکیو را به قیمت تقریبی نیم میلیارد دلار به دو سرمایه گذار ژاپنی فروخت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 29 اسفند 1391برچسب:,| ساعت 11:10| توسط حسین رستمی زاده|















قالب جدید وبلاگ پيچك دات نت